vineri, 25 martie 2011

must-have 2011 !

Cizmele copită pentru ambele sexe, de 1500 de euro perechea - noua senzaţie din Marea Britanie
 Designerii britanici de pantofi au realizat cizmele unisex, inspirate de picioarele cailor!




Ce trebuie să faci pentru a deveni o "copitată"

Participanţii la cea de-a o sută ediţie a Festivalului Cheltenham din Anglia de săptămâna viitoare, dedicată curselor de cai, vor putea să se încalţe în cizme care au aspectul unor copite. "Achiziţiile, special concepute pentru femeile care vor să iasă în evidenţă marţi, în ziua festivalului, sunt făcute dintr-o imitaţie de fibre de carbon şi păr de cal", a declarat un oficial pentru publicaţia britanică. Mai mult, acestea pot fi purtate şi de către bărbaţi. Cizmele cu toc înalt sunt produse de către designerii de la Ascot, o casă de modă din Anglia. Preţul e unul pe măsura unor articole de lux, produse într-o serie limitată, de circa 1.300 de lire (1.500 de euro) perechea. Banii care vor fi strânşi din vânzarea cizmelor vor fi folosiţi în scopuri caritabile. Prin promovarea lor asiduă, ele devin un must-have sau "accesoriul perfect pentru fanii de curse de cai care vor să iasă în evidenţă", după cum le cataloghează Andy Lulham, unul dintre organizatorii festivalului.
Excentricele încălţări au fost promovate şi pe catwalk. Louise Dainton, un model celebru din Essex, a defilat pe podiumurile de modă, încălţată "ca o iapă". " Sunt foarte confortabile şi aproape că te fac să o iei la galop până la linia de sosire", a afirmat Dainton.

Dacă nu îţi plac caii, atunci poţi alege ţapii
Pentru bărbaţii care vor să fie în pas cu ultimele tendinţe din modă, creatorii de pantofi le-au pregătit o surpriză pe măsură: ei pot alege cizme care pot fi confundate cu picioarele unui ţap. Cei de la Ascot au fost inspiraţi de Tumnus, satirul din "Cronicile din Narnia".

                                                 Sarah Jessica Parker



Ati purta asa ceva???...

Aveti grija de voi!!!xoxoxo

8 comments:

:)) hi hi ..ce ma amuza !!!
Nu imi plac sub nici o forma si de purtat le-as purta la un bal mascat daca as vrea sa ma deghizez in "muuu muuuuu" :))) !
Si in plus cum sa dai 1500 euro pe chestiile astea :))?

pup Daly :*

Sunt oribile.nu stiu ce a fost in capu' celui care le-a creat....mai mult ca sigur si el e oripilat de ce a iesit:))
parca's scoase dintr-un film de groaza cu tot felu' de creaturi mitice:))
mie nu imi plac nici pantofii care aduc foarte mult cu boticul de rata,de astia nu mai zic!

Imi aduc aminte de personajul din Narnia.Din prima parte.Cel pe care il intalneste Lucy cand ajunge prima data in Narnia:))

Daca vrei sa incerci sa iti dai volum parului,eu optez pentru partea cu placa.Incalzeste mai bine parul.Si stau cu ele cat timp mananc,ma spal pe dinti,ma machiez si ma imbrac ca sa am mai mult volum.Cat timp stai cu ele determina cat volum va avea parul:-*

LeyaCreations-de acolo s-au si inspirat,din Narnia!:D ...ms ptr sfat,o sa optez si eu tot ptr partea cu placa!:*

Honeÿ Bunny-sincer,nici mie nu imi plac:D si niki dak as avea 1500 euro,nu mi-as cumpara:):*

Ana Maria P.-ai dreptate,nu imi plac nici mie,dar mai sunt persoane care poarta asa ceva,gustul omului e diferit,din fericire si din aceasta cauza sunt persoane carora le plac aratarile acestea:D:*

Eu, clar nu ! Poate sa mi-i dea cineva gratis..si sa stie intreaga lume pretul lor real si tot nu i-as purta. :))

DyA-te cred,nici eu nu le-as purta nici macar dak le as primi pe gratis:D
pupici:*

Trimiteți un comentariu