joi, 5 mai 2011

LOTD-fantasy make up

Hy girls!
    Cred ca a-ti observat ca "manechinul" meu preferat este Dana,prietena mea cea mai buna,de fiecare data cand ne intalnim facem tot felul de experimente;)) Ador sa o machiez ptr ca are toate calitatile,ochi mari,ten impecabil,intreadevar buzele daca erau mai mari era perfecta:)) ..asa..zilele trecute ne-am intalnit si m-a intrebat daca am facut vreodata vreun make-up mai iesit din comun,gen fantezie...logic!nu am facut never asa ceva pentru ca nu ma pricep,dar din gluma in serios ne-am apucat de treaba si ia uitati ce a iesit:D 
   Fetelor sa nu tipati la mine prea tare,stiti doar ca nu sunt make-up artist,sunt doar o amatoare :-? 



Nu imi cereti poza full face ca nu am,ne-am axat pe ochi:D cum am zis si mai sus,ne-am jucat;)) iar acesta este rezultatul final!:D


Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com


0 comments:

Trimiteți un comentariu