duminică, 2 octombrie 2011

LOTD-Autumn Make-up look

Hy girls,

    Din pacate sau din fericire pentru unii toamna si-a facut aparitia,iar zilele cu soare au disparut.Toamna nu este tocmai anotimpul meu preferat,prefer zilele calduroase de vara:X toamna,parca totul e mai trist si oamenii la fel,imi trezeste o oarecare melancolie.Oricum fiecare anotimp are "specialul" ei :)
   Cand va ganditi la toamna,ce va vine in minte prima data?
Mie de exemplu,in momentul in care ma gandesc la acest anotimp imi vin in minte toate acele pasari calatoare,ploile acele linistitoare si frunzele care cad lin din copaci asternandu-se pe jos ca un covor pe care poti pasii,acele frunze au niste culori minunate,gandindu-ma la ele,astazi am creat acest make-up.
        Hope you like it:







 Click pe poza ptr zoom.









              Click pe poza ptr zoom.











Produse folosite: 
      Fond de ten Time Plus nr 5 Dark Beige  
      Primer e.l.f
      Pudra de fata e.l.f-Apricot Beige      
      Maybelline Mascara black
      Maxfactor Translucent                      
      Eye Pencil Farmasi black
      Blush miss sporty 003 Sienna          

Sleek Curacao                           
Mini paleta Sigma
Eyeliner gel e.l.f black        
Corector lichid Farmasi
Contouring e.l.f
Creion sprancene Hema         

    

Nu uitiati de Giveaway ! mai aveti timp pana pe 20 Oct sa participati:)

ps: din cauza neatentiei mele una din gene s-a dezlipit putin,se mai intampla:D

    Aveti grija de voi!>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu