miercuri, 8 februarie 2012

Fontana Contarini

Hy girls,

Datorita Monei am avut sansa de a incerca produsele marca Fontana Contarini.
Produsele sunt urmatoarele:
  • Tus pentru ochi 5 ml (74 lei)
  • Ruj pentru buze 4 ml (56 lei)
  • Fard de pleoape1,4g (32 lei)


  • Tus pentru ochi
 

 Tusul este produsul meu preferat din toate,deoarece este singurul tus care mi-a rezistat mai mult de 10 ore pe pleoape.
Pensula este subtire si precisa ceea ce permite trasarea liniilor subtiri,cat si mai groase.Uscarea este rapida ceea ce imi place iar demachierea fiind la fel.

  • Ruj pentru buze

Parca m-au ghicit ce nuanta imi doream cei de la Fontana Contarini.
Am destule rujuri,chiar prea multe pentru mine,spun asta deoarece nu sunt adepta si cu balsam rar ma dau,dar acest ruj ma cucerit.Are un gust placut,rezista pe buze si nu usuca.

  • Fard de pleoape

Fardul este foarte pigmentat,cu o textura fina,nu este prafos si nu se strange in pliuri,este rezistent si se blenduieste foarte usor.


                                                                Hope you like it!
Aveti grija de voi!

      0 comments:

      Trimiteți un comentariu