luni, 10 septembrie 2012

Cum sa faci unghii "Marble" / How To Do Marble Nails

Bună tuturor,

Am descoperit de mult această metodă, dar abea acum am reuşit să îmi fac.Sunt mulţumită de ceea ce mi-a ieşit mai ales că este prima mea încercare.

Acum o sa vă explic cum se face :)


Aveţi nevoie de următoarele ...
1.Acetonă
2.Beţişoare cu vată
3.Dischete 
4.Scobitori
5.Oje
6.Bol cu apă

Pentru început,luăm un bol cu apă apoi introducem in el picaturi de oja.
După ce am introdus picătura de oja în bolul cu apă,aceasta va lua forma de mai jos...
...introduceţi câte nuanţe doriţi
...apoi cu scobitoarea,lasaţi-vă imaginaţia să acţioneze...
...după care,acoperiţi-vă degetul cu scoci şi introduceţi degetul în modelul creeat.
La final va arăta aşa:


Vă recomand ca înainte de a începe procesul să aplicaţi pe unghie o bază albă,neagră sau oricare nuanţă doriţi. La mine se vede destul de urât fără bază şi pe deasupra încă mai aveam modelul făcut cu gel.

Aţi mai încercat până acum această metodă?

Vă pup!




0 comments:

Trimiteți un comentariu