joi, 19 decembrie 2013

I'm back




Bună dragele mele,

Scriu, șterg și tot scriu și tot șterg.......nu știu cum să încep,am impresia că nu am mai scris niciodată, așa de emoționată sunt,dar sper să trec repede peste acest moment.
Dragele mele,frumoasele mele mi-a fost așa dor să vă scriu și să îmi scrieți.Am dispărut deodata din peisaj fără să zic nimic,dar am avut un motiv întemeiat,pe care o să vi-l zic.In primul rând în luna martie am început să lucrez și am preferat să iau o pauză de tot ce înseamnă internet,machiaj etc.
In al doilea rând la scurt timp de la angajare am început să mă confrunt cu acneea,ceea ce nu am avut vreodată și a fost un șoc pentru mine,m-am închis în mine și am fugit de tot,până când m-am decis că nu fac bine.M-am luptat și încă mă lupt cu "nesuferita" (așa o alint) dar încet încet scap de ea,mulțumesc lui Dumnezeu!
Inainte ziceam că înțeleg fetele care se confruntă cu acneea,dar până nu o pățești pe propria piele nu ai de unde să ști cum e,nu doresc la nimeni așa ceva pentru că e îngrozitor și oarecum dacă nu ești tare de fire te doboară.

In urmatoarea postare,voi povesti de la cap la coadă cum a aparut și cum încerc să scap de ea și voi venii și cu mici sfaturi.

Sper să mă primiți cu aceeasi căldură.Vă pup și ne auzim curând!


0 comments:

Trimiteți un comentariu