joi, 7 iulie 2011

LOTD-yellow green make-up

Hy girls,

    In sfarsit imi fac si eu prezenta cu un make-up:D mi-as dori sa fac in fiecare zi cate o postare dar timpul nu imi permite,din pacate.Chiar daca nu sunt foarte activa cu postarile,va urmaresc pe toate;)
   De mult imi doream sa realizez un make-up cu culoarea galbena si verde si in sfarsit am reusit:)) 

Sper sa va placa!





Produse folosite pentru ochi:
     paleta 120
     conceler elf
     mascara Oriflame Giodani white gold
     gene false Red Cherry black
     primer elf
    eyeliner elf

Produse folosite pentru buze:
    paleta 66 rujuri

Produse pentru fata&contouing:
   Fdt Maybelline Dream Satin fluide (10 ivory)
   Blush Chanel.
   Clarifying Pressed Powder elf (Apricot Beige)
   Eyebrow elf kit





 
I hope you liked!

 Nu uitati de GIVEAWAY!!! pentru a va inscrie click AICI

5 comments:

Esti foarte frumoasa! Imi place machiajul si combinatia de culori!

Andreea's blog -multumesc>:D< esti o scumpa:*

cat de tari sunt pozele si ce frumoasa esti... a doua si a a3a poza sunt preferatele mele.. machiajul e super, u go girl :x

SuperficialBeauty- ma bucur Simona ca iti plac,ms ptr compliment:* >:D<

Trimiteți un comentariu