miercuri, 3 august 2011

July's FavoriteS

  Hy girls,

   Este prima postare de genul si sper sa nu fie ultima:D




  • Fond de ten Revlon Colorstay

     De cand l-am descoperit nu il mai las:D este un fdt foarte bun,cu o acoperire medie spre mare,nu lasa urme pe haine si este foarte rezistent.Mie imi rezista si 12 ore pe fata si este destul de rezistent si la apa.
      Are un singur minus de la mine pentru ca pateaza pensulele,in rest este foarte bun;)


      
    Pudra de fata

     Nu prea foloseam pudra de fel dar de cand am descoprit pudra de la elf o folosesc mereu,banuiesc ca sunt multe mult mai bune dar eu sunt foarte multumita de ea si are si un pret foarte bun:) O folosesc la finalul make-upuli,ca un retus final asezandu-se uniform pe piele.







  • Sigma brush F80

    Sunt sigura ca multe detineti aceasta pensula si stiti cat de utila si foarte buna este.O folosesc pentru aplicarea fondului de ten.



  • Primer pentru ochi

    I like it! este transparent si contine vitamina A,C si E,o singura aplicare si fardul rezista:)



  • NYX lipstick-louisiana

    Il am de ceva timp si il folosesc mereu,pur si simplu il ador,este foarte rezistent...am baut,am mancat etc etc si inca mai era pe buze,nu imi venea sa cred ce rezistent este:D culoarea este superba!



  • MATRIX-color,smart luminating system


    Il folosesc in fiecare vara,este foarte bun pentru protectia parului.Parul este hranit,nu se mai electrizeaza si isi mentine stralucirea pe tot parcursul zilei.Il aplic pe parul umed,apoi il usuc.



     Hope you liked it!


   Fetelor aceasta va fi una din ultimele postari pe luna aceasta,deoarece vineri voi pleca intr-o mini vacanta de 10 zile undeva frumos si departe de aerul poluat din Bucuresti:)) As fi vrut sa am mai mult timp liber ca sa fac mai multe postari cu ideeile pe care le am in cap dar din pacate timpul nu imi permite:( 
    

                (aici imi voi petrece 10 zile,minunate)


    Va pup!:* Aveti grija de voi!>:D<

3 comments:

te omor,pleci si eu raman in Bucuresti:((

:)) ma intorc peste 10 zile...lasa ca iti aduc ceva bun de acolo;)>:D<

hihi, ce scumpa sunteti !!:* cred ca o sa incerc si eu pana la urma fdt colorstay desi parca mi se pare cam prea mult pt vara, in sensul ca nu pare lejer.. distractie placuta Dalidutz..!!

Trimiteți un comentariu