luni, 21 noiembrie 2011

TAG: Top 10 Actresses from TV Series

Hy girls,

Am spus ca voi fi mai inactiva pentru un timp deoarece facultatea nu imi permite timpul necesar pentru a fi destul de activa pe blog,cand si cand voi mai reveni cu postari.
Astazi voi prelua un tag pe care l-am vazut la multe fete din blogsfera,la inceput am zis ca va fi usor sa aleg 10 actrite dar se pare ca m-am inselat:D

                                                                10.Jennifer Love Hewitt
                                                                    9.Chyler Leigh
                                                                     8.Lucy Hale
                                                                       7.Kate Walsh
                                                                   6.Jessica Stroup
                                                                    5.Brooke Elliot
                                                              4.Katherine Heigl
                                                               3.Leighton Meester
                                                               2.Annalynne McCord
                                                                     1.Nina Dobrev
                                  
                                      Care sunt actritele voastre preferate? 

0 comments:

Trimiteți un comentariu