marți, 16 octombrie 2012

Autumn WishList

Am facut şi eu o mică listă cu ceea ce îmi doresc, iar în viitorul apropiat sper să intre în posesia mea măcar 50% din ceea ce imi doresc.

From H&M




Această geantă este absolut superbă,o ador!

Chiar nu mai am nici o geantă neagră ok, iar aceasta de la H&M mi-a facut cu ochiul

De mult timp am căutat aşa ceva pentru a scrie diverse lucruri
(imi place foarte mult design-ul old)


Nu am încercat niciodată acest fond de ten şi îmi doresc să văd cât de miraculos este.

Deasemenea îmi doresc tot magazinul INGLOT :))
(visele nu costă :D )
Vreau neapărat aceste pensule şi sigur le voi avea pentru că mi le doresc prea mult...


...este singurul BB Cream pe care l-am încercat,încă mai am câteva mostre,dar când se vor termina doresc să-l achizionez,este absolut superb şi este numărul 1 în lume când vine vorba de BB Cream ;)


Bineînteles că mi-aş dori mai multe,dar momentan ne oprim aici :D

Ce părere aveţi de wishlistul meu? Vă tentează ceva din ceea ce îmi doresc şi eu?


Vă pup!

0 comments:

Trimiteți un comentariu