vineri, 19 august 2011

I'm back...



Hy girls,

    Vacanta mea a luat sfarsit,din pacate:( au trecut asa repede cele 10 zile petrecute in Bruxel alaturi de prietenele mele.Toate zilele au avut un farmec aparte,ori ca am stat si am lenevit ori ca am iesit sa ne plimbam,sa vizitam,sa ne distram...m-as intoarce inapoi:D
   Deja am planuit urmatoarea vacanta,pentru la anul:)) care,sa speram ca va fi in Turcia,eu am fost de foarte multe ori,deja ma simt ca acasa acolo dar ele nu au fost si m-as bucura sa le duc sa vada ce tara frumoasa este.
   Ce nu mi-a placut in Belgia a fost,vremea.De dimineata era frig si inorat,dupa masa soare,apoi putina ploaie si din nou soare,cel mai bine iti luai umbrela dupa tine pentru orice eventualitate:D Lumea destul de primitoare,si ca oras,ca tara destul de ok,nu ma impresionat foarte mult,dar am ramas cu o impresie buna despre Belgia,si m-as mai intoarce;)
   Cat am fost plecata,surioara mea s-a ocupat de blogul meu si ii multumesc mult>:D<

 Si acum urmeaza pozele din vacanta...













mi-am incercat si eu norocul:D



:))





 O mica amintire din vacanta :)

Good girls go to heaven,Bad girls go to Brussels!



 Aveti grija de voi!>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu