miercuri, 16 martie 2011

OOTD! ..first Outfit!


        A trecut iarna geroasa,in sfarsit!!...cred ca multe dintre voi abea asteptau sa vina caldura,eu una asteptam de mult ptr ca nu suport frigul,Vara este anotimpul meu preferat,dar pana vine Vara sa ne bucuram de aceasta Primavara frumoasa dar si capricioasa...zilele trecute cand am fost la facultate am facut niste poze si vreau sa vi le arat si voua ...



      


           
                          jacket/jacheta:BERSHKA
                          blouse/bluza: Turkey bazar
                          parka/hanorac:BERSHKA
                          black tights/colanti negri:no name
                          boots:UGG's
                          bag/geanta:Turkye bazar  
                        

13 comments:

vreau newsletter :))felicitari >:D< :*

o sa vina si ala curand:D ms mult:*

wow,super dragut!si tu esti foarte frumoasa.pup!:*

Madalina-Ms mult!:* esti o scumpa:)

Frumoasa tinuta

si interesant blog.

Buna!Ma bucur enoorm ca ai preluat tag-ul!te pup:* si te mai astept pe la mine!

Ma bucur ca te-a ajutat postarea despre unghii.Macar acum stiu ca nu am scris-o degeaba:))

Hm...cerceii aceia cu balerine nu i-am luat dintr-un magazin pretentios.In piata centrala in Galati sunt doua magazine cu accesorii:cercei,bratari,lanturi,agrafe de par etc...de acolo i-am luat.Cred ca am dat 10-15 lei pe ei.Nici nu m-am mai uitat de atunci sa vad daca mai au:)

Pupici:-*Iti multumesc ca imi urmaresti blogul.Bun venit!(vad ca nu ai de mult timp blogul).Si daca tot sunt aici am sa iti dau si tie cele doua taguri pe care le-am facut si eu:cel despre cercei si cel despre blogging(intrebarile le gasesti pe blog):)

Oana Alexandra Stroici-multumesc mult!:) xoxoxo

Ana Maria P-si eu ma bucur k mi-ai rasp,nu ma astp la un rasp asa rapid:P te voi urmarii cu siguranta..si eu te mai astp la mn...
xoxoxo

LeyaCreations - o sa incerc sa imi gasesc si eu unii asemanatori,am ramas cu gandul la ei:X ..Ms ptr taguri...dar eu nu prea am cercei;)) nu sunt adepta dar o sa il fac...:D
xoxoxo

bv tie girl tineo, tot asa!!

am dat o ochiata pe aici si chiar imi place!!e impegnativ cum se zice pe aici!! te pupic tine'o tot asa!alexandra cheltuianu

ms iubita mea!:* ma bucur ca iti place,te mai astept!
pupici:*

Trimiteți un comentariu