duminică, 27 martie 2011

Tag Award!

Am primit un premiu de la Enchanted Ana :) (ofera premiul tuturor fetelor care o viziteaza,la fel ca si mine)
Ana iti multumesc:* ... premiul vine insotit si de niste regului:D

1. să le mulțumesc persoanelor care m-au nominalizat
2.să vă spun 7 lucruri despre mine :
 -imi place sa citesc
 -sunt micuta de inaltime
 -nu supot muzica data la maxim
 -imi place sa calatoresc
 -nu suport sa ma trezesc de dimineata
 -sunt obsedata de curatenie
 -imi place sa dorm
3.să dau premiul mai departe către bloggerițe recent descoperite
 Sunt multe bloguri pe care le am descoperit recent,nu vreau sa le enumar pentru ca sunt destul de multe asa ca mai bine ofer premiul  tuturor fetelor care imi viziteaza blogul si nu au acest tag award,fetelor vi'l ofer cu drag!

 

2 comments:

Ce bine imi pare ca l-ai luat!
Mi-am spus ca trebuie sa imi fac o lista cu blogurile si fetele care mi-au fost "fidele" pana acum, ca sa stiu sa transmit mai departe ce merita.Deci ma bucur foarte mult ca ti-ai dat seama ca esti una dintre ele!!te pup!

Ana Maria P.-si eu ma bucur mult:* eu am vz ca imi esti "fidela" si te-am pus si pe blogroll...lasa ca ai timp de toate!
pupici:*:*:*

Trimiteți un comentariu