vineri, 16 septembrie 2011

Cosmetics Beauty Hair + Haul !

Hy girls,

   Azi am fost sa vizitez targul Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo,sincer nu prea aveam de gand sa ii fac vreo vizita targului dar m-am gandit ca voi gasi multe lucruri,la preturi acceptabile si chiar asa a fost.
  In timp ce ma plimbam printre standuri am avut placerea sa ma intalnesc si cu niste bloggarite dragute.
  Din pacate nu mi-am luat tot ce am vrut dar nici cu mana goala nu m-am intors acasa.Daca vreti sa vizitati targul mai este deschis pana duminca la ora 16:00,din pacate pentru cosmetica nu prea am vazut foarte multe standuri,sincer cele mai multe erau cu manichiura si tot felul de accesorii,sper ca la anu sa fie invers:D


                         Andreea Mocanu, Mitran Cristiana, Dede Dalida(eu) si Iuliana Manea




  De la FARMASI mi-am luat un fond de ten pentru ten gras si un anticearcan,la achizitionarea lor am primit acel pachetel din stanga (foto sus)contine un creion de ochi negru,o oja,2 mostre de fon de ten,si mai multe servetele demachiante.De la Flormar mi-am luat 2 oje si acolo am primit un rimel cadou,am mai luat o pereche de gene false,2 cutiute cu sclipici,1 sampon si 1 balsam ptr parul deteriorat,1 lapte demachiant iar la achizitionarea gentii de cosmetice am primit cadou acea punga roz.



    Voi ati fost la targ,ce v-ati luat?:D



Aveti grija de voi >:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu