miercuri, 7 septembrie 2011

review-Secret Rose Garden

Hy girls,

   Astazi va voi vorbi despre sapunurile de la Jovis.


La prima vedere mi-a atras atentia ambalajul in care a sosit,unul foarte dragut cu o mica fundita si un mic spatiu decupat de unde reiese mirosul sapunului:)
In momentul asta sapunul este aproape pe jumatate de cand l-am primit si il voi folosi pana se va termina si cu sigurata imi voi mai achizitiona.

    Sapunul arata cam asa,din pacate nu am reusit sa ii fac poza de la inceput dar cu siguranta ii voi face celuilalt sapun cu Morcov si Catina,din pacate pe acesta inca nu am reusit sa il testez dar dupa voi reveni cu un alt review.


Despre produs:
 Parerea lor:
"Secret Rose Garden" este un sapun natural delicat si feminin, cu un miros romantic, floral, avand la baza petale de trandafiri parfumati culese cu grija din propria gradina. Mirosul suav ii este oferit de infuzia concentrata de trandafir pe care este lucrat alaturi de uleiurile esentiale de geraniu si ylang-yang, uleiuri feminine prin excelenta care promit sa va trezeasca romantismul latent.

Ingrediente: uleiuri sponificate de masline si cocos, infuzie de trandafir, unt de cacao, ulei de samburi de struguri, ulei de ricin, petale de trandafiri, uleiuri esentiale de geraniu si ylang-ylang.


Gramaj: 100g, ± 5 g.


 Parerea mea: 
 Aspect placut,frumos mirositor.Dupa fiecare dus pielea ramane catifelata,iti da un aer de prospetime datorita ingredientelor naturale si petalelor de trandafir.Imi place foarte mult acest sapun,nu face multa spuma si la clatire se ia destul de usor de pe piele, ramanand catifelata,nu iti usuca pielea si dupa folosire nu mai este necesar folosirea unei creme de corp.


Ce nu imi place,este ca la spalare petalele de trandafir uneori raman pe corp si necesita o clatire mai atenta,sa nu cumva sa ramai cu vreuna pe corp.


Nota: 9/10


Pentru a intra in posesia sapunului s-au a mai multora puteti accesa urmatorul site: jovis-homemade-beauty.ro



Aveti grija de voi>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu