marți, 13 decembrie 2011

Ramble

Hy girls,

Ce mai faceti? Da! ar fi trebuit sa urmeze urmatorul make-up din seria "Christmas Series" dar din pacate nu am mai pregatit niciunul din lipsa de timp..treburile personale,facultatea(proiecte,lucrari,colocvii) + licenta:( imi mananca destul din timpul liber si daca inainte mai aveam putin timp,acum si pe acela il ocupa locul de munca.
De putin timp am inceput sa si lucrez si sunt destul de multumita,ceea ce nu imi convine este ca numai am deloc timp pentru mine.
 Ca sa vedeti ca nu stau degeaba si ca trag chiulul cu o motivatie,va las cateva poze:


                                                                     Colega mea,Andra






































ps: Golden Rose il gasiti in Sun Plaza de luni-duminica orele 10:00-22:00

Aveti grija de voi!

0 comments:

Trimiteți un comentariu