joi, 12 ianuarie 2012

About 2011...

Hy girls,

Nu mai are rost sa ma scuz ca am fost atat de mult absenta de pe blog,fetele care sunt in ultimul an de facultate si dau licenta,cu siguranta ma inteleg destul de bine;)
Aproximativ acum un an mi-am inceput activitatea pe blog,a trecut destul de repede...nu am facut foarte multe pentru acest blog anu trecut,dar anu asta am venit cu ideei noi,numai timp sa am sa le pun in aplicare,dar prima data trebuie sa scap de licenta:)

Chiar daca nu am mai postat,am urmarit cu mare drag blogurile mele preferate si v-am vazut machiajele de revelion,vestimentatia si nu numai:)
S-au petrecut foarte multe in anul ce a trecut pentru multe dintre noi dar si pentru mine...

  • Make-upurile pe care le-am realizat in anul 2011...


  • Make-upurile realizate de mine in anul 2011...


  • Miresele pe care le-am machiat in anul 2011...


  • In 2011 am castigat concursul organizat de DivaHair.ro






  • Am fost aleasa printre cele mai bune bloguri de machiaj din Romania


  •  Am inceput munca


 Ce am mai facut anul trecut!
 Am vizitat...
  •             Belgia
  •           Turcia
                                                                                                           
  • Look-ul meu de revelion:D

Mi-ar placea mult sa imi sugerati ce anume v-ati dori sa vedeti pe blog(tutoriale,machiaje,etc.) 
Astept ideeile voastre! si sper ca si anul acesta sa fiti alaturi de mine:)

0 comments:

Trimiteți un comentariu