duminică, 17 iulie 2011

My first wedding...

Hy girls,

   Cred ca v-ati dat seama dupa titlul postarii despre ce va voi vorbi si arata azi:) Saptamana asta am machiat prima mea mireasa,sincer am avut emotii,le aveam de cand am aflat ca eu o voi machia:D dar cand am ajuns acolo emotile au disparut,din cauza atmosferei,a fost foarte frumos si m-am simtit extraordinar.
  Pe mireasa am cunoscut-o atunci,in ziua nuntii pe o caldura infernala,nici noi nu mai stim cum de am rezistat pe canicula aia,fara aer,dar din fericire totul a decurs perfect,iar la sfarsit toata lumea a fost foarte multumita si eu am plecat impacata acasa stiind k lumea si cel mai important mireasa e multumita!:)

    O sa va arat pozele facute cu aparatul meu(nu face deloc poze bune)...









                  Behind the scenes...





Pentru a va inscrie la GIVEAWAY (H&M) click AICI si pentru SIGMA click AICI

6 comments:

foarte frumos machiajul :X

Imi plac foarte mult culorile folosite, felicitari! ;)

foarte frumos machiajul... felicitari!... si miresica superba... dar strasurile de pe gene mi se par :|

Iulia- >:D< ma bucur ca iti place:*

Butterfly- multumesc frms>:D<

Yri- merci Yri >:D< strasurile mie chiar imi plac:X acum sti si tu,gusturile nu se discuta:>:D

Trimiteți un comentariu