marți, 5 iulie 2011

review...

Hy girls,
   Aproximativ acum 2 saptamani mi-am achizionat si eu niste produse de la Balea,nu le incercasem niciodata si eram tare curioasa sa vad cum sunt,cu prima ocazie care am avut'o le am luat si azi a venit timpul sa va zic ceva despre ele,le am testat ,am avut destul timp pentru a'mi da seama daca sunt Ok sau Nu!

    Let's see...

(Crema de corp)L-am folosit zilnic,il ador,are un miros foarte placut si crema intra imediat in piele , pielea deasemnea ramane catifelata(deja trebuie sa imi cumpar alta ca aproape sa terminat)

(Gel de dus) Are un miros de piersici puternic ,revigorant,imi place;)

(Apa de fata ptr piele uscata si sensibila)  Nu stiu clar ce pot spune despre acest produs,dar dupa ce il folosesc tenul imi ramane catifelat si placut la atingere :)

(Deospray cu triplu efect) Despre acest produs auzisem lucruri,nu tocmai bune(ca ar lasa pete pe piele) sincer,m-am speriat dar totusi m-am riscat si am ajuns la concluzia ca este foarte bun,are un miros fresh si persista foarte mult si cred ca, chiar are un triplu efect,cel putin pentru mine:D


  Masca,inca nu am folosit'o,mi-am mai procurat inca una si voi veni altadata cu un review,la ambele:)

Voi ce produse Balea a'ti mai folosit si v'au placut?

4 comments:

Eu inca nu am incercat prea multe prouse de la ei, dar aud numai lucruri bune :*

Inainte de scurta descriere, ai putea sa scri si ce este fiecare? M-am cam chinuit sa citesc pe ele pt ca nu cunosc asa bine produsele Balea. Multumesc, sper sa n-o iei in nume de rau. pup!

Federova- Stai linistita ca nu ma supar>:D< nu am mai scris ce sunt produsele ca acum vreo 5-6 postari am scris despre ele,ce sunt si azi doar mi-am spus parerea,dar voi tine cont pe viitor:*

Colourfulbazaar- Lucia- nici eu nu le incerc de mult,din curiozitate mi-am luat si chiar sunt multumita de ele;)

Trimiteți un comentariu