duminică, 10 iulie 2011

Review 88 metal mania eyeshadow palette


   In primul rand vreau sa zic ca sunt foarte fericita ca sunt posesoarea acestei palete minunate si ii multumesc mult inca o data persoanei care mi'a daruit-o cu ocazia zilei mele de nastere care tocmai ce a trecut :)

  Paleta are un aspect foarte placut,fiind toata de culoarea neagra,in interior ei aveti o oglinda mica cu doua pensulici prinse alaturi de ea,practic acele pensule sunt inutile(cel putin pentru mine),oglinda fiind foarte utila,neavand una la indemana,aceasta este binevenita:)

    Parerea mea:
-88 de culori minunate
-pigmentate (cu primer mult mai buna)
-nuantele sunt extrem de metalice
-la prima vedere par foarte mici,nu stiu sigur ce dimensiune are fiecare culoare dar rezista
-se aplica usor si nu sunt prafoase
-culoarea rezista fara primer (pleoape normale/uscate)

   Deci,paleta ca un intreg:Imi place,as mai cumpara'o,este foarte buna si foarte practica avand 88 de culori minunate cu care puteti realiza diferite make-upuri pentru diferite ocazii.















   ANUNT!! Sunt noi pe piata dar ii recomand cu incredere tuturor celor care au nevoie de a achiziona o paleta! pe parcurs se vor dezvolta;) -> click AICI  si AICI

  Nu uitati de GIVEAWAY,pentru inscrieri click AICI

2 comments:

sa o folosesti cu placere, abia astept sa vad makeup-uri cu ea:) :*

SuperficialBeauty- Ms mult scumpo:* si eu abea astept:D

Trimiteți un comentariu