marți, 14 august 2012

Culoarea anului şi tendinţele toamnei 2012

Bună tuturor,

V-aţi întrebat până acum,oare toamna aceasta ce culori se vor purta,care sunt tendinţele? Ei bine, dragele mele ,conform Pantone,expertul absolut şi cel care dă tonul nuanţelor, culorile sezonului sunt următoarele:





Câteva ţinute inspirate din culorile sezonului:














Culoarea anului 2012 este "Tangerine Tango





Iar culoare "Must Have" a acestei toamne este cea de mai jos.





 

Mărturisesc că m-am îndrăgostit iremediabil de această nuanţă!

Acum că am aflat care este culoarea anului şi nuanţa must have a toamnei,v-aţi întrebat oare care sunt culorile din anii trecuţi? mai ţineţi minte nuanţele? ..ei bine dacă nu,uitaţi-le jos.


Acum stau şi mă gândesc,oare care va fi culoarea anului 2013?! :D


Dragele mele,ce parere aveţi? Vă plac culorile şi nuanţa "must have" a acestei toamne ?

Aştept cu drag comentariile şi părerile voastre! :)

Vă pup!


0 comments:

Trimiteți un comentariu