vineri, 10 august 2012

Să nu vă luaţi ţeapă !

Bună tuturor,

Zilele trecute am ieşit să mă plimb şi am nimerit în Unirea Shopping Center,plimbandu-mă printre magazine,la ieşirea din House Of Art am zărit un magazin cu rochii de ocazie,cand mă uit mai bine la vitrină era exact rochia pe care mi-am cumpărat-o aproximativ acum o lună pentru balul de absolvire.
Am intrat de curiozitate în magazin cu gandu să aflu preţul, am început să mă uit la rochii pană am ajuns la rochia pe care o deţin şi eu,apoi m-am uitat la preţ, cand să vezi,rochia costa 699 ron,cand am vazut preţul pur şi simplu m-a bufnit rasul,pentru că eu am dat pe aceeaşi rochie doar 300 ron :)


Aceasta este rochia 


Mi-am cumpărat rochia din complexul Europa,exact la intrarea targului se află zona de rochii de ocazie,unde găsiţi sute de modele pe toate gusturile şi la preţuri accesibile:)

300 ron    VS    699 ron

Mă bucur că nu mi-am luat ţeapă!

Vă pup!


0 comments:

Trimiteți un comentariu