miercuri, 1 august 2012

Liebster Blog Award

Am primit un tag acum ceva timp,dar pentru ca am fost o plimbareata si voi fi in continuare,abea acum am putut sa imi fac putin timp si sa il fac.
Federova iti multumesc pentru nominalizare,niciodata nu ma uiti!

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul înapoi!


2. Spune 11 lucruri despre tine
  1. nu pot sa adorm daca patul nu este aranjat :D
  2. ma supar repede,dar imi trece si repede
  3. mai nou imi place sa gatesc:))
  4. am facut dans aerobic
  5. imi place sa fac curatenie,ma linisteste
  6. imi place sa calatoresc muuult
  7. sunt mica de inaltime,am 1.60 m
  8. imi place sa petrec timpul cu mama,chiar ne distram,ne uitam la foarte multe filme impreuna
  9. sunt "fan" Coca Cola
  10. nu petrec mult timp la shopping,am vazut, am luat si am plecat
  11. mi-as dorii sa locuiesc din nou la casa



3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
Intrebarile Federovei :


1.Ai dori să schimbi ceva la tine? Ce anume?

  • fizic,nu..poate mi-as mai adauga 5 cm in plus:)) dar nu e neaparat. Rest,nu stiu,dar nu,nu as schimba nimic,sunt multumita de mine;))

2.Din propria ta experienţă de viaţa , care ar fi singurul sfat pe care i l-ai da unui copil?
  • ascultati mama,ea niciodata nu iti va dorii raul:)
3.Dacă ai avea ocazia să alegi , unde ai vrea să trăieşti şi de ce?
  • Sincer,nu m-as muta din Romania,dar nu mi-ar displace sa am si alta casa in America.

4.Care a fost cea mai frumoasă perioadă/ cel mai frumos moment din viaţa ta? De ce?

  • Cea mai frumoasa perioada,a fost in copilarie,am avut o copilarie minunata,pe atunci nu stiam ce e ala facebook:)) Cel mai frumos moment,cred ca a fost cand am aflat ca voi avea o sora,chiar daca eram mai mica si cel mai frumos moment recent a fost momentul cand am aflat ca am luat licenta:D

5. Dacă ar fi să vă puteți schimba profesia și să o luați de la început de pe băncile primului an de facultate ce ați urma?

  • tot aviatia da senzatia:)

6. Bloggerul favorit de fashion.

  • sunt mai multe,asa ca nu le enumar:)

7.  Care este produsul cosmetic pe care vi-l doriți și se află în capul wishlistului vostru?

  • pffffffff....multeee!!!

8.  Colectionati ceva în materie de make-up?

  • de make-up,nu! dar colectionez genti,am aproximativ 50 de genti:))

9. Câte kg și ce înălțime ai? :D

  • am 48-49 Kg si 1.60 m 

10. Cum ai dat de blogul meu și cât îți place pe o scară de la 1 la 10. Sincer!

  • nu mai stiu cum am dat de el,cred ca umbland din bloguri in bloguri am dat si de al tau,mi-a placut sincer de tine apoi de blog:)) (mi-ai atras mai mult tu atentia,apoi m-am concentrat pe blog)tin minte ca ti-am dat si comm ca arati foarte bine si bla bla si tu ai fost o modesta:P

11.  Zi-mi ceva tare!

  • Eu vara nu dorm:)) Nu suport melodia asta!

Nu mai nominalizez pe nimeni pentru ca am observat ca majoritatea l-au facut de muuult,eu cred ca sunt ultima,asa ca nu are rost:D





0 comments:

Trimiteți un comentariu