vineri, 20 mai 2011

LOTD-lollipop make-up

Hy Girls,
   Imi cer scuze ca am fost mai inactiva zilele acestea,dar sunt in sesiune si sunt plina de probleme,sunt sigura ca ma veti intelege.Sunt bucuroasa ca este asa frumos afara,dar din pacate s-au anuntat din noi ploi:|
   Dupa cum stiti foarte bine particip la concursul lui SuperficialBeauty,daca vreti sa ma ajutati puteti intra aici si sa da-ti un like,apoi aici si again like.Daca voi iesi pe primul loc voi fi norocoasa posesoare a unui set de pensule Travel Size Black-Sigma,pe care mi le doresc foarte mult,momentan neavand pensule profesionale e normal sa mi le doresc,le multumesc tuturor care mi-au dat deja like si celor care imi vor da!
   Inca o dorinta implinita,mi-am cumparat paleta 120 si sunt foarte multumita de ea,in sfarsit voi putea realiza make-upuri mai colorate,acesta fiind primul make-up realizat cu paleta 120.
       Sper sa va placa!:*(scuzati'mi sprancenele nepensate,va fi ultima oara cand ma prezint asa:D )





   Produse folosite pentru ochi:
   paleta 120
   Long Lasting eye liner by Pastel (review aici
   conceler elf
   mascara Oriflame Giordani white gold 
   gene false Red Cherry black #20
   primer elf


   Produse folosite pentru buze:
   Lip Smacking Fun Colors NYX Louisiana


   Produse pentru fata & contouring:
   Fdt Maybelline DREAM Satin fluide (10 ivory)
   Blush Miss Sporty Ohh blushed again...
   Bronzing Powder avon
   Clarifying Pressed Powder elf(Apricot Beige) 
   Eyebrow pencil HEMA (nr 09)








        I hope you liked!

    Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com

  
  

0 comments:

Trimiteți un comentariu