miercuri, 11 mai 2011

Review&Swatch:Eyeliner Pastel,Lip gloss Safari,black|Up, Miss Sporty

Hy girls,
   Am promis ca voi face niste review'uri&swatch'uri si a venit timpul;) Sunt achiziti recente si sunt foarte multumita de ele,majoritatea dintre voi posibil sa cunoasteti produsul dar sunt si persoane necunoscatoare si pentru ele este binevenit oricand un review si altele...
    Sa o luam pe rand;)


1.Eyeliner Pastel  site: http://www.pinkar.com/pastel/index.php aceste produse sunt made in Turkey si le-am luat de acolo,nu stiu daca se gasesc si in Romania.
   Pot spune despre ele ca sunt foarte bune,eu una sunt multumita de el,sunt rezistente si au mina destul de dura:)

                   click pe poza ptr zoom
  aici am incercat sa dau cu un servetel peste culori,am dat de 3 ori (apasand destul de tare); se poate observa ca sunt destul de rezistente ;)

        Ptr a vedea si alte culori da-ti click aici



 2.  Despre acest produs nu pot spune multe,deoarece l-am primit cadou si sincer nici nu m-am interesat de unde il pot procura.
   Este un lip gloss foarte rezistent,rezista aprox 2 ore pe buze chiar si mai mult daca nu il mancati ca mine:D de cand l-am primit il folosesc des,este unul din produsele mele preferate:)

Este un produs made in Poland si lip glossul se mai poate gasi in nuantele de mai jos



 3.  Un alt produs preferat este Mono Eyes Shadow  site-> blackupcosmetics.com

   Eu le am pe nuanta MO01 si Mo03 dar se pot gasi si pe urmatoarele nuante:

   Mai jos sunt nuantele pe care le detin,in imaginile de mai sus nu se poate observa prea bine din cauza blitului

   Nu sunt deloc prafoase,sunt pigmentate si au rezistenta destul de buna..in imaginea de mai jos nu se va putea observa destul de bine din cauza blitului:)

   


  4. Blush-Miss Sporty Ohh!Blushed Again
     L-am cumparat acum 3 luni,eram in cautarea unul blush si mi-a atras atentia,l-am "inspectat" si imediat l-am si cumparat:D Nu credeam ca va fi asa de bun,dar la pretul care il are ,este destul de bun si rezistent;)
Pretul lui este de 12 lei,l-am cumparat din Magazinul Obor dar se gasesc mai peste tot;)



    Sper ca aceasta postare va fost de folos,in curand voi veni cu inca un review;)
       Aveti grija de voi!:*

 Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com



0 comments:

Trimiteți un comentariu