luni, 4 aprilie 2011

LOTD-blue Pharaoh!

Hello girls!
     Asa cum v-am promis,azi voi posta celalat make-up facut de mine prietenei mele Georgiana.M-am jucat ceva mai mult la ea ptr ca isi dorea ceva ce nu a mai avut,intreadevar ea nu se machieaza foarte des si de aceea a ramas "socata" la final,in bine:D Mi-as fi dorit sa fi avut o poza cu ea inaintea machiajului,dar nu mi-a trecut prin minte in acel moment,oricum vor mai fi make-upuri executate pe ea,asa ca no problem:D data viitoare nu voi uita;) 
    Blush-ul este acelasi,din pacate nu am aflat de la ce firma este,dar stim doar ca este procurat din Belgia:D...data viitoare poate ii voi face o poza si recunoasteti firma dupa ambalaj:) 
  














Sper ca va placut!:)
Va doresc o seara cat mai placuta!

Pentru intrebari,propuneri ma gasiti la
            dalyda.makeup@yahoo.com                      

                      

11 comments:

foarte tare frate ;) avand in vedere ca eu cunosc modelul si fara machiaj :D nu ma asteptam sa iasa asa,i-ai pus in valoare ochii, care oricum sunt superbi. degeaba imi ceri sa te critic,nu sunt de specialitate si oricum nu am cuvinte decat de lauda. pupici

superb,imi place modul in care "executi"machiajul,nu sunt doar culori"imprastiate".frumos intradevar!bafta in continuare!

Of mce-mi fac modelele tale...ma innebunesc de tot cu aa piele perfecta..lasa ca vine ea vara si ma bronzez eu ca ele8->
Bravo Daly, e frumos..imi place si denumierea:)) stii ca ti-am spus ca-mi aduce in minte ceva de Egipt..ii mai lipseste coiful regal si e gata
Pup

Dana- iti multumesc inca o data:*

Anonim- ma bucur ca iti place;) ms!
pupici:*

Ana Maria P.-da,am niste modele foarte frumoase:D si eu vreau sa ma bronzez,cred k o sa vizitez solarul cat de curand:P
pupici:*

Trimiteți un comentariu