vineri, 15 aprilie 2011

New Tag -Chestionarul lui Proust

Parca fetele mi-au citit gandurile,chiar aveam chef de un tag ..:D  Gya,Stefi merci ptr Tag!:*
Tag'ul,chestionarul consta in o mica autoevaluare,sa vedem:>

1. Principala mea trăsătură
luptatoare,nonconformista,optimista
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
fidelitatea,respectul
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
feminitatea,sinceritatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
sinceritatea,respectul
5. Principalul meu defect
impulsiva,cu capul in nori:D
6. Îndeletnicirea mea preferată
dansul,machiajul
7. Fericirea pe care mi-o visez
sfarsitul vietii cu un trecut minunat
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
una la care nici nu ma gandesc...
9.Locul unde aş vrea să trăiesc
langa persoanele pe care le iubesc
10. Culoarea mea preferată
verde
11. Floarea care-mi place
trandafirul alb
12. Pasărea mea preferată
phoenix
13. Prozatorii mei preferaţi
nu am unul preferat,dar pe poate incadra Mircea Eliade,Liviu Rebreanu,Costache Negruzzi
14. Poeţii mei preferaţi
Mihai Eminescu, Goerge Cosbuc, Lucian Blaga, Vasile Alecsandri, Tudor Arghezi, George Bacovia, Ion Minulescu, Nechita Stanescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură
Romeo,Sherlock Holmes
16. Eroinele mele preferate din literatură
Arachidamia,Julieta
17. Compozitorii mei preferaţi
cunoscutul Beethoven
18. Pictorii mei preferaţi
Nicolae Tonitza,Salvador Dali,Stefan Luchian,Vincent Van Gogh
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
MAMA
20. Ce urăsc cel mai mult
minciuna
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
hmmm....nu stiu:)) sa fiu talentata la toate:))
22. Cum aş vrea să mor
nu stiu:|
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
cele care nu sunt controlate,alea pe care nu le poti evita...
24. Deviza mea
Secretul vietii nu este sa ai tot ceea ce iti doresti, ci sa-ti doresti tot ceea ce ai.

Il dau mai departe la:
Andreea's Land 
be a masterpiece 
C.L.M.'s Blog
Fashion Doctor
federova
MAKE-UP for SIMI  



0 comments:

Trimiteți un comentariu