luni, 11 aprilie 2011

NOTD-newspaper nails!:)

Hy girls,
   Sper ca ati avut un weekend placut,eu in acest weekend nu am facut nimic special,am lenevit mai mult si mi-am rezolvat unele treburi.
   
   Acum ceva timp am vazut pe youtube niste filmulete despre nails,si am incercat si eu sa fac o chestie si zic eu ca mi-a iesit,sper ca o sa va placa si o sa mai revin cu postari de genu.

 
Ce ne trebuie? pai..
1.oja
2.lac
  3.spirt
 4.ziar


  Cum procedam?
Aplicam oja pe unghii,apoi lasam sa se usuce...intre timp decupam ziarul,apoi aplicam ziarul pe unghie inmuiat in spirt,presam ziarul de pe unghie aproximativ 10-15 secunde dupa care il indepartam si la final aplicam lac pe unghii si gata!:D

Va las si niste filmulete sa le vizionati,sper ca va placut si ca veti incerca si voi!:)
 


Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com

1 comments:

foarte interesant!! chiar nu am stiut de chestia asta!:D
Voi incerca si eu zilele astea,sper sa-mi iasa!:))
te pup:*

Trimiteți un comentariu