miercuri, 6 aprilie 2011

OOTD-Sports Outfit

Hy Girls,

     Aceasta este tinuta pe care am purtat-o ieri la facultate,am avut ceva de "alergat"si am optat pentru o tinuta mai sport..bineinteles,m-am simtit foarte comod toata ziua,totusi nu am rezistat pana la finalul cursurilor si am fugit acasa;)) 
   Ii multumesc colegei mele Ana,ca a avut rabdare cu mine sa facem pozele;)) 



                         sneakers/adidasi-LACOSTE
                         jeans/blugi-Bershka
                        shirt/bluza -Nike
                       jacket/geaca-Stradivarius
                          bag/geant




21 comments:

Jacheta si geanta sunt minunate :X

:X chiar imi place outfit-ul,iti sta ft bine :*

Iti sta bine,frumos asortat totul,imi place geanta la nebunie:X:X.Si desigur,ca sa nu uit,ador parul tau 8->.

Arati foarte bine, imi place:). Un look lejer, colorat finut...nu i-ai orbit pe profesori:)). Mi-aduci aminte de cum mergeam eu la facultate. Pupici!

frumoasa ca intotdeauna :*:*:*

Nice outfit! Ce bine iti sta parul!

Tot look-ul arata impecabil.Totusi geanta este super.Ma faci sa imi placa gentile sport.Tocmai mie care nu am niciuna:))

Vroiam sa te anunt ca giveaway-ul/concursurile au devenit numai giveaway-ul:))Deci acum chiar te astept sa te inscrii.Pupici:-*

Foarte dragut, iar tu esti o finuta. :*

Irynuk-Ms!:*

colourful.makeup-ms,ms:* si mie imi plac mult:D

Andreea-multumesc Andreea:*

PreciousBoutique-Ms!:* sincer eu m-am saturat de el,nu ma mai asculta deloc:( o sa il tund,sa-si revine:P pupici:*

simi_for-Ma bucur ca iti trezesc amintiri asa placute!pupici:*

Madalina -Ms scumpo:*

Alexa nails-ca si tine de fel:*

Andreea♥-thanks sweety!:*

Madalina-Ms Mada si tu esti o draguta:*

LeyaCreations-:D nici eu nu am prea multe genti sport,dar ma pot lauda ca am peste 40 de genti:X am o obsesie pentru ele:P
Cu siguranta voi participa la giveaway-ul tau;) :*

Imi place mult jacheta...dar am impresia ca ti-am mai spus asta in alt comment...sunt aiurita


*Da,sunt unghiutele mele...dar sunt foarte anemice si imediat se agata

Ana Maria P.-:D..mi-au placut mult:X si ale mele sunt la fel,eu nu le pot lasa foarte lungi k se rup:(( :*

Nu tunde paruul,eu l-am tuns si acum regret ca am facut asta desi nu am cine stie ce par frumos :-<.Eventual sa scurtezi varfurile ca poate isi revine:D

PreciousBoutique- nu l-am tuns de ceva timp,nu o sa i-au prea mult din el,sper:D dar de tuns treb sa il tund:D am noroc k imi creste repede parul:X nu trebuie sa regreti ca l-ai tuns,o sa creasca el:*

nookie-Ms scumpo:*

Frumos outfit dar si mai frumoasa cea care-l poarta,bafta in continuare frumusico:*

Wοw that was strangе. I just wrotе an incredibly lοng comment but
afteг Ӏ clicked submit mу cοmment
didn't appear. Grrrr... well I'm not writіng all that ovеr again.

Anуhow, juѕt wanted to say ωondeгful blοg!


Μy ωeblоg how To Get bigger boobs Naturally

Trimiteți un comentariu