duminică, 3 aprilie 2011

LOTD-Inspired from scarf!

                Buna fetelor!
 A trecut ceva timp de cand nu am mai postat un make-up dar azi ma voi revansa:D... de 1 aprilie m-am intalnit cu fetele mele,girls night:> si stiti si voi cum este o seara a fetelor:>...am stat,am vorbit,am dansat si din toate astea am dat-o in make-up:D...asa ca fetele m-au rugat sa le fac cate un machiaj,cum vreau eu,bineinteles m-am apucat de treaba imediat,am machiat doar 2 dintre ele si chiar a fost funny:P ne-am distrat de minune...
La final,ne-am hotarat sa iesim intr-un Pub din centru ,ne-am imbracat,frumoase suntem oricum;))  daaa,stiuu vorbeste modestia din mine:D si gata,am fugit in centru;))..ajunse acolo ne-am hotarat sa facem si niste poze.
Azi am zis ca voi posta un make-up facut de mine,uneia dintre prietenele mele cele mai bune,Dana:D iar in alta zi voi posta si celalat make-up al Georgianei..aaa era sa uit..make-up'urile sunt niste experimente de ale mele si sunt facute cu 2 pensule mititele,nu venisem pregatita:(
Cred ca este prima data cand va vorbesc asa mult,sper ca nu v-am plictisit:D..sa trecem la treaba,la poze!



..banuiesc ca v-ati dat seama de unde m-am inspirat.."scarf"..esarfa este la gatul Danei..sper ca va placut,noi cel putin ne-am distrat:D
(nu mai stiu ce produse am folosit,nu erau ale mele:( )

Pentru intrebari,propuneri ma gasiti la dalyda.makeup@yahoo.com
Sa aveti o duminica frumoasa!
xoxoxo

16 comments:

Mi se pare foarte dragut machiajul.Am observat ca uneori faci treaba mai buna cu pensule mai mici decat cu pensule mari:)Imi place mult esarfa,si de cand zic sa imi iau una in genul:-?...si imi plac si ochii prietenei tale.Am o pasiune pentru ochii mai mari:))Si mi se pare ca seamana putin cu Dulce Candy,nu?Cel putin la nuanta tenului:)

Pupici:-*

Imi place mult machiajul si este foarte bine executat:). Ce blush ai folosit?...arata foarte sanatos. Te astept cu mai multe postari de genu. Pup!

LeyaCreations -uite ca la asta nu m-am gandit,acum ca ma uit mai bine,da chiar duce cu Dulce Candy:D..si eu sunt inebunita dupa ochii mari,mai ales ca ai mei sunt mici:(..da,sa sti cateodata faci treaba mai buna cu pensule mici si no name;)))

simi_for -ma bucur ca iti place:) hmm blush-ul sincer nu mai stiu ca este al Danei,stiu sigur ca la luat din Belgia,cu prima ocazie o voi intreba si iti spun;) pupici:*

wow.foarte frumos! chiar imi place mult,mai ales ca eu sunt innebunita dupa nuantele de maro :))
pup:* mult succes in continuare!

Foarte frumos,sa stii ca si eu de multe ori folosesc pensulici mici sau chiar degete...dar pentru asta tot iese ceva.
Prietena ta este foarte frumoasa..si ii ador sprancenele:X:X
kisses

Madalina- si mie imi place mult maroul:D ms:*
pupici:*

Madalina-ea este raspunzatoare si ptr sprancenele mele:D nu ma las pe mana altei fete:) pup:*

Chiar ca e frumos blush-ul..pare atat de natural si ii ofera o stralucire aparte..imi mai place ca are tenul mai masliniu si ii sta foarte bine machiata asa...sa ma exersezi si pe tine ptr ca esti o scumpa!

Ana Maria P.-iti multumesc mult Ana,o draguta ca intotdeauna:* si tu esti o scumpa,dar asta o stiai:D..daa are un ten de invidiat prietena mea scumpa...promit k o sa exersez si pe mine,dar cu facultatea asta nu am timp de nimic:(
pupici:*

vai ,vai ,vaaaii ce blush superb ai folosit!!Arata gorgeous!!!
Si ai tenul fain :X
Cutie !!
Pupici!:*

ni s-a mai spus ca semanam;))da,are tenul frumos si curat:D si al meu e la fel dar am perioade cand face "fitze"
pop:*

va multumesc fetelor si eu va iubesc :)) prietena mea Dalida careia pot sa ii spun si sora are un talent innascut. priviti ce a realizat si e chiar incepatoare,eu pana acum f putin timp nici nu am stiut de ce e in stare si o cunosc de 7 ani :D parerea mea e k gagik promite ;) iti multumesc si tie Dali pt machiaj chiar m ai scos dintr o stare nasoala. iti doresc mult succes pitica mea :* p.s urmariti si urmatorul machiaj e superb !

Dana- iti multumesc mult scumpa mea sora ptr complimente,dar sti cum e la mine:D cu prea multe complimente o dau in bara:)) asa ca mai bne critica'ma:D..sper sa nu te dezamagesc nici pe tn si nici pe cei care imi urmaresc blogul:P..ele stiu ca sunt incepatoare si vor fi blande cu mine,nu? te pup:*

dalida...m-am razgandit, vreau si io la dana sa-mi faca sparncenele :)) si mai baga make-upuri :D imi place postarea. puup :*

Georgiana- te iau si pe tn;)) ti-am zis are o mana de aur:D ma bucur ca iti place,voi mai posta numai timpul sa-mi permita;))
pup:*

Trimiteți un comentariu